Maandag 9 februari '15 - Reisverslag uit Flores, Guatemala van Maxime Vaal - WaarBenJij.nu Maandag 9 februari '15 - Reisverslag uit Flores, Guatemala van Maxime Vaal - WaarBenJij.nu

Maandag 9 februari '15

Door: Maxime de Vaal

Blijf op de hoogte en volg Maxime

09 Februari 2015 | Guatemala, Flores

Oke, vandaag echt een kort verhaal, want ben nu echt moe. Na 4u geslapen te hebben ging mn wekker om 6:15 uur. Kon niet opstaan en heb toen ontbeten. Was wat gedoe omtrent het ontbijt maar was opgelost. Werd om 8:00 opgehaald voor mn tour ipv 7:30 uur, maar ja had ik nog even tijd om wat dingetjes te halen. Eerst maakten we een stop bij een souvenirszaakje met houten, jade & stenen werken. Gratis koffie en door naar tikal. Reis ging snel. Was een uur & 20 minuten geloof ik. Onze gids vertelden ons veel over de vogels en andere dieren in het park. Daarnaast natuurlijk ook veel over de tempels en pyramides. Leuk om gezien te hebben, maar uiteindelijk is het natuurlijk maar een hoop stenen waar je naar staat te kijken en honderden foto's van maakt. Ik kwam om 17:00 uur thuis en ben erna even gaan zwemmen. Toen kwam larissa en zijn we wat streetfood gaan eten en erna in haar hostel gezeten. Nieuw kaartspel geleerd. Eerste keer gewonnen, drie andere keren verloren. Van eerste naar laatste. We houden het maar op beginnersgeluk. Had een mango vodka besteld, maar ze waren mij natuurlijk weer vergeten. Daarna nog even met zo'n toren gespeeld waarbij je blokken eruit moet trekken en daarna de opdracht doen die erop staat en bovenop de toren leggen. Ach dat spel slaat nergens op als je nuchter bent. Dus al snel weer terug naar mn eigen hotel gegaan en daar zaten japanezen. Had gelijk weer zin in sushi

  • 10 Februari 2015 - 17:04

    Samm:

    Hahahahaha jouw laatste zin! Kom niet meer bij!

  • 10 Februari 2015 - 23:58

    Jennifer:

    Hahaha.. Heerlijk Max! Vooral zo voor het slapen!
    Ik verheug me al op je volgend bericht!!
    Kussiesssss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maxime

Ik zou zeggen: Lees mijn reisverhalen!

Actief sinds 10 Feb. 2015
Verslag gelezen: 748
Totaal aantal bezoekers 2981

Voorgaande reizen:

11 Januari 2015 - 22 Februari 2015

Guatemala

Landen bezocht: